26 Ağustos 2010 Perşembe

Veee Toulouse


Andora'dan Toulouse'a geçtik..
Ünlü pembe kent...

Geceyi otelde geçirdikten sonra, sabahın erken saatinde Capitole meydanından başlayıp turumuza yürüyerek başladık..

şehir merkezine otobüslerin girmesi yasak.
Dünyanın en büyük Roman stilindeki yapısı olan muhteşem Saint Sernin Basilikası, XIV. yüzyıla ait güney bölgelerinin en güzel örneklerinden biri olan Jacobins Manastırı, muazzam Belediye Binası Capitole..


Bu arada Andorra'dan sonra ruhum burdan da kendisi ve evi için çok güzel şık şeyler aldı güncecim..Çok şık işlemeli Fransız porselen tabak ve kaseler, veee çoook güzel elbise,ceket ve şık terlikler:))

Toulouse aynı zamanda bir kültür ve sanat kenti. Sık sık festivallere ev sahipliği yapıyor. Aynı zamanda Airbus uçaklarının montajının yapıldığı, Ariane füzelerinin parçaları yanında tıp ve sanayide kullanılan nükleer gereçlerin üretildiği, yüksek teknolojide dünyaca ünlü bir şehir merkezi.

8 yorum:

  1. tabakları ve elbiseyi merak ettim. güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Stuven:)
    Güzel bir masada tabağı kullanınca fotoğraflayıp paylaşırım:)
    elbiselerin biri keten günlük, diğeri dantel, özel günler için, çok şık:))

    YanıtlaSil
  3. Ruhumcum, ben bu anıları, o tabakta senin güzel yemeklerini yerken dinlemek istiyorum.

    Götür beni yahu, götür beni buralardan.

    Hatta bi süre beni benden... :)

    Öpüyorum CIP'den (asortik Sazan)

    YanıtlaSil
  4. nehier fotografları çok güzel.

    YanıtlaSil
  5. hımm harikasın canım, merak ettiğim yerleri görüyorum sayendeki o elbiseleri de göster pleaseeee :)

    YanıtlaSil
  6. Sazanım sen yeterki iste:) en kısa zamanda sana kendi ellerimle yaparım cnm benim...benim için büyük zevk cnmcm bnm.
    unutma 29 ekimde senin memlekete(madrid'e) gidiyoruz:))
    ben de seni çok öpüyorum asortik sazanım

    YanıtlaSil
  7. komançi teşekkürler...
    sadece ben 1320 foto çekmişim:) murat'ınkiler hariç...seçmek zor oldu

    YanıtlaSil
  8. Nilaycım, düşler denizim, gezginim teşekkürler...
    daha sonra elbiseleri gösteriyim senin için ok:)
    sevgiler

    YanıtlaSil