17 Haziran 2011 Cuma

...gergin hafta........



gerim gerim gerdi ruhumu şu aytutulması güncecim...
ne haftaydı öyle!!!

patlayacak barut gibiydim.elimden geldiğince herkeslerden arkadaşlarımdan dostlarımdan uzak durmaya çalıştım, hiç sebepsiz birilerini kırmaktan korktum kaçtım..(kociş te yoğun çalışıyordu iyi ki, onu üzmeye de fırsatım olmadı bari:)
neyse ki kazasız belasız atlattık şu haftayı...kaza bela yok ama gerginlik depresif haller fena yaptı ruhumu..yay da değilim ama etkilendim işte..

çook güzel bir haftasonu olsun ruhum için, tüm blog dostlarım için...

sevgiyle..

şiir tadında:)

6 yorum:

  1. Ebet ebet ebet...

    Ne olur güzel olsun be kuzzzuuuuu...

    Seni seviyorum...

    YanıtlaSil
  2. amin diyim bende. güzel haftasonu gelecek güzel bir hafta demek :)

    YanıtlaSil
  3. Cnm Sazanım özlemişim...kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  4. sende balıksın!:)

    günaydın...

    YanıtlaSil
  5. sıradan bir balık, eveeet hem de nasıl :)
    günaydın.güzel bir haftasonu dileklerimle

    YanıtlaSil