1 Nisan 2010 Perşembe

Takma Dişler

Dün akşam çok acil bir yere gidip gelmem gerekti,taksiye bindim.
Neyse ki şoför ciddi birisiydi(evin ordaki duraktan bindim) bazı geveze şoförler gibi boş boş konuşmuyordu(hiç konuşmadı neyse ki-sorduğum sorunun cevabı dışında)

Biraz gittikten sonra cebim çaldı, arkadaşımla konuştum ve tam kapatırken, merkezden telsizle taksilere yapılan anonslar başladı.

_Arkadaşlar bilmem şu takside bir bayan çantası ve içinde cep. tel cüzdan unutulmuştur.
_Şu takside bir küçük bayan çantası içinde kartlar kimlikler
_Bilmem bu takside nokia şarj aleti
_...bir poşet, içinde bayan giysileri, markası şu:))
veeeeeee
son anonsta ruhum kopar:))
_Takma Dişler ???
Nasıl yani doğru mu duydum, t a k m a d i ş l e r

Ben bir yandan doğru mu duydum diye düşünürken, bir yandan da gülüyorum kendi kendime ama şoföre çaktırmamam lazım, ciddi ol ruhum diyorum ama nerde tutamıyorum kendimi:))

Bir insan hadi çantasını unuttu(gerçi bir bayan çantasını nasıl unutur o da ayrı konu ama), telefonunu belki cebinden düşürdü, şarj aletini de unuttu(onu nasıl unuttuysa artık)
amaaaaaaaaaaaaaaaa
takma diş nasıl unutulur ya , şaka gibi.
Ay ben bi takma dişlerimi çıkarayım da iki dak. dinlensin mi dedi acaba???
Ne amaçla o dişler çıktı anlayamadım doğrusu,hadi çıkmış bir şekilde, takside nsl unutulur? aklıma komik komik(hatta masum olmayan) şeyler geliyor ama olamaz herhalde:))

biz insanoğlu isteyince nsl da kötü düşünürüz değil mi!!!

Sonra dayanamayıp şoföre sordum,gayet cool, ciddi bir tavırla tabi soruyor ruhum;
_Pardon ben doğru mu duydum takma diş mi dediler anonsta?
_Evet oluyor bazen

Nasıl yani?Bir an önce gideceğim yere varalım diye duaya başladım, çünkü kopmak üzereyim zoooorrrrrrrrr tutuyorum.
''evet oluyor bazen''
yani dişlerin unutulması da ilk değilmiş
oluyormuş bazen
:)

Tabi iner inmez ruhum kopar hem de nasıl kopar var ya:))
Hemen arkadaşımı tekrar aradım ve takma dişleri anlattım tabi:)
Çünkü tek başıma caddenin ortasında benim katıla katıla güldüğümü görenler hakkımda hiç te güzel şeyler düşünmez, hatta ''hatun delirmiş'' bile derlerdi.Hiç olmazsa telefonda konuşurken kopayım bari:))

9 yorum:

  1. offf çookk güldüm yha demek dişlerini unutmuş hıı
    alsaydın ilerde lazım ::P off hala gülüyorum cnmya :P :)))) wallaha koptumm yani orda olsam kesin kahkaha atardım ruhumcum
    aman yine büyük konşmayım şimdi ne yi konuştuysam yaşadım bide bole bişe yaşamak istemm doğrusu :)))zaten dün ne yediğimi hatırlamıorum :))

    YanıtlaSil
  2. o dişleri unutan amca yada teyze napmıştır acaba ya sadece çorba içmiştir :))
    hakkaten ilgnçmiş takside unutmak. inş. dogru yerde inmişlerdir :))

    YanıtlaSil
  3. Tubişimmcim
    Beni düşünsene,taksiden nasıl atlarcasına indim:)
    Telefona sarıldım ama kahkahalarla elinde tel. ve ruhum:))
    Umarım bizim başımıza gelmez Tubişimmcim.
    Düşünsene unutmuşuz ve taksi durağını arıyoruz'pardon takside dişlerimi unutmuşum':))
    Arayamam bile:)))))

    YanıtlaSil
  4. Komançi
    Takside dişini unutan, doğru yerde inmiş midir,bilemiyorum:))
    Allahım bizi öyle yapmasın inş.

    YanıtlaSil
  5. hahahaaa benim dedemde unutmuş bi yerde ama nerede unuttuğunu bilmiyordu o taksi olabilir mi acaba :)))

    YanıtlaSil
  6. Sinem
    Kıyamam ben öyle dedeye ya:) cnm benim

    YanıtlaSil
  7. her şey olabilir insanın aklına hemen muzurluk gelmesin:)) mesela eşimin anneannesinin 2 tane takma dişi var yeni yaptırdığını beğenmemiş ama eski olanda arada rahatsız ediyor diye yanında taşıyor :)))

    YanıtlaSil
  8. Burcu
    Tabi ki unutulabilir,muzurluk işte:))
    Ama şoför 'arada oluyor bazen' diyince koptum. demekki ilk değil,ve bu da demektir ki ilerde kuvvetle ihtimal bizlerin de başına gelecektir:)

    YanıtlaSil
  9. evet yaa kimbilir bizler çocuklarımıza ne malzeme vereceğiz :))

    YanıtlaSil