8 Ocak 2011 Cumartesi

Eyyvah eyvah 2


'Eyvah eyvah'tan sonra beni güldüren film yine 'eyyvah eyvah' oldu...

Kahkahalarla güldürüp eğlendiren, zaman zaman da duygulandıran film izlemeye değer.

Küfürsüz, komik ve eğlendirici bir film.

İyi dost Firuzan ablanın Hüseyin'e taktığı isim 'Trakyalı Shrek' , Hüseyin'in 'senden ötürü'sü, Firuzan'ın İngilizce konuş(ama)ması koptuğum anlardır:))

İmkansız, saf bir aşk ancak bu kadar güzel ve keyifli anlatılırmış..

Teşekkürler Demet Akbağ - Ata Demirer

Teşekkürler Eyyvah eyvah ekibi

Bu film izlenir Hüseyin; senden ötürü:))

5 yorum:

  1. aylardır bekliyordum , bu hafta gideceğim inşallah eyyvah 2'ye. hayatta en çok güldüğüm film eyyvah eyvah'tı :) devamına daha çok güleceğiz belli:)

    YanıtlaSil
  2. bizim salon yıkılıyordu yaa :))

    YanıtlaSil
  3. 1.yi çok beğenmemiştim. ama demet akbağa gülmekten ölmüştüm :) 2. çok methediliyo gitmek lazım :)

    YanıtlaSil
  4. izlemedim ama komik diyor izleyen herkes.izleyeyim ben de inşallah.sağolasın sevgili arkadaşım.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Blog adresimi değiştirdim,yorum yapan herkese söylüyorum . Sizin de bilginize .. (:

    http://kirli-suyunda-pariltilar.blogspot.com/

    YanıtlaSil