4 Eylül 2010 Cumartesi

Mutlu bayramlar...


Uykusuzum..günlerdir uyuyamıyorum.2 gece önce de gecenin 3:30'unda uyanıp bir daha uyuyamadım..dün akşam neyseki saat 22:00 de uyudum ama 4:00'ten sonra yine uykusuz ruhum.umarım bayramdan sonra uyku düzenim değişir,zaten uyku sorunu olan ben artık iyice uyuyamamaya başladım. doktora gitme zamanı sanki güncecim?? ilaç ta kullanmak istemem ki,bitkilere mi yönelsem?? neyse şu tatil de geçsin de bakalım...

Bu arada bugünlerde alışveriş olayları tavan yapmış durumda..ayakkabı hastası ruhum son günlerde 3 çift ayakkabı alır..geçen haftasonu indirimlere bakmak için çıkıp yeni sezonun göz alıcı giysilerine dayanamaz ve bir güzel alışveriş yapar..bu mevsimde sonbahar için bluzlar ve kışlık yün elbise alınır mı, alınır:)

bu hafta yine dayanamaz ruhum ve 'indirimlere son kez bakayım' der.ve neyse ki bu sefer indirimde bişiyler bulur,ama yine yeni sezona göz atmadan yapamaz ve biriki bişiy daha alır:)
ruhumun alışkanlığıdır; her sezon başında gider toplu alışveriş yapar ve sonra bir güzel giyinir..(sezon sonuna kadar kalmaz onlar ,bedenler numaralar biter-nasıl güzel bahane dimi:))
hem sezon boyunca giyilmiş oluyor onlar diyerek kendi kendini teselli eder :)

bu arada U2'ya 2 gün kaldı, heyecan dorukta..

Salı günü İzmir..(tatile azıcık erken başlanıyor:))

şimdiden herkese güzel mutlu bayramlar ve iyi tatiller diliyorum...

sevgiler
dostça..

6 yorum:

  1. yolun açık olsun. iyi tatiller ve şimdiden iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  2. ABLAM YİNE BEN SEMA SİZDEN Bİ RİCAM OLACAK BİRDAHA LÜTFEN SAYI SAYARAK CEVAP VERMEYİN BİR İKİ ÜÇ DİYE ÇÜNKÜ BİRANDA ANNEM KARŞIMDA ZANETTİM BİANDA PANİK ATAK GELDİ NEYSE ABLACIM BENİMDE SAYILARA ALERJİM VAR İŞTE İNSAN OĞLU NE YAPARSIN BU ARADA ÖNCEKİ MESAJIMA CEVAP BEKLİYORUM KOCİŞŞŞŞ B.Ö.MÜ SÖYLEYİN ÇÜNKÜ SİZE BOMBA GİBİ Bİ HABERİM VAR HABERİNİZ OLSUN DUYUNCA ÇOK ŞAŞIRACAKSINIZ BUNU KİMSE BİLMİYOR ÇÜNKÜ SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  3. sana da mutlu bayramlar ruhumcuğum...dilerim Bono'ya sevgilerimi iletmişsindir;)

    YanıtlaSil
  4. Junon ya Bono muhteşem ötesiydi...karizması, enerjisi, dansı herşeyiyle süpperrr di...bittimmmm..
    Sevgi ne kelime, tüm güzel dileklerini, dileklerimi ilettim:))
    bidaha gelse de beraber gitsek:))
    Sana da iyi tatiller mutlu bayramlar Junoncım, çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Stuven
    İyi bayramlar sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Adsız
    Ben Bahar Feyzan değilim...Feyza'yım ve yazdıklarında yanılmışssın maalesef daha önce de söyledim.BÖ ile herhangi bir bağlantım yok,tanımam kendisini

    YanıtlaSil