8 Eylül 2010 Çarşamba

Olağanüstü U2



















U2 muhteşemdi süpperdi olağanüstüydü...anlatacak kelime bulmakta zorlanıyorum..ya kendilerini çok sevdiğimden ya da gerçekten öyleydi(ki bence öyleydi)..Yalnız şu bir gerçek ki; Bono, bu karizma, bu yaşta bu performans az görülür bişiy..hele sahne, showlar, o enerji inanılmazdı..

Neden bizim Türkiyemizde böyle sanatçılar böyle showlar böyle sahne yok sorusunu yine yeniden defalarca sordum kendime..

Teşekkürler U2, teşekkürler BONO..Avrupa'da değil dünyada kendini sosyal işlere(yoksulluk, aids, ırk ayrımcılığı, vs.) adamış, gelirinin büyük kısmını bu tür projelerle paylaşan nadir müzik adamı, sanatçılardan bence en iyilerinden hatta en iyisi...

(Bu arada ufak bir not düşmeden geçemiycem; bizim ülkemizde ise Tarkan Allianoi sular altında kalmasın'' dedi, ve ülkemizin sayın devlet bakanı ''sen bu işlere karışma, işine bak '' dedi...maalesef zihniyet ve bakışaçımız her konuda olduğu gibi; tarihe, eserlere, kültürümüze, sanatçılara bakışımızda bile farklı...)

Veee gecenin sürprizi neydi güncecim biliyor musun, Bono yine yaptı yapacağını, büyük üstad Zülfü Livaneli'yle söyledi..Bono'yla kısa bir düetin ardından, ''yiğidim aslanım'' söylendi, yer gök inledi, Bono'ya hediye edildi..ve stadyum coştukça coştu...
Teşekkürler Bono teşekkürler Livaneli!!!

Ama Bono'ya kızgınım o üniversiteli kızımız yerine sahneye beni çıkarmalıydı, dans etmeliydik :(
ben oturduğum için muhtemelen beni görememiştir:)

Bu arada en kötü tek kötü olan şey neydi biliyormusun güncecim; Atatürk Olimpiyat Stadına ulaşım ve hele dönüş yolu faciaydı..İyi ki arabayla gitmek gibi bir hatada bulunmamışız, trafik kilitti.
Koskoca stadyum resmen atıl durumda, çünkü ulaşım zor, hatta yok...böyle büyük bir stadyumda oysa ki ne büyük ne güzel organizasyonlar yapılırmış..maalesef bir daha oradaki bir organizasyona ben,eşim ve arkadaşlarım mesela katılmayı düşünmeyiz.Yurtdışından gelen arkadaşımız da bizimle konsere geldi ve hayretler içerisinde kaldı.Ne giderken ne dönüşte ulaşım sağlanmamıştı.Konsere özel yapılan tek ulaşım(lütuf); giderken Halkalı'dan otobüsler konmuştu, dönüşte ise konser alanından sadece Yenibosna ve Halkalı'ya otobüsler konmuştu.Sonrası malumunuz..karşıya geçmek içler acısı bir hal aldı.00.30 da konserden çıktık, 03.30 da eve vardık.Çünkü metrobüsler tıklım tıklım, binilmiyor,otobüs yok, anlatılmaz bir faciaydı resmen..Hala doğru düzgün metro ağımız olmadığından işkence çekmek istemeyince de herkesler böyle org. lara katılmaktan tabi ki vazgeçer..Koca stadyumda sadece 55000 kişi olduğu söylendi...

Sonuç itibarıyle gece 03.30 da yorgun argın eve varan biz sabah uyanamadık ve işe gidemedim.Zaten öğleden sonra İzmir'ime geldim.Şu an annem ve babamlayım:))
Bono'dan sonra da İzmir süpperrr geldi..

U2 şarkısı paylaşmak isterdim ama annemlerdeki bilgisayarda yükleyeceğim program yok, indirmem lazım :(
İst.a dönünce artık..
Güzel günler diliyorum...
Sevgiyle

9 yorum:

  1. sevdiklerinle geçireceğin güzel bir bayram dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. ben de sabah 4'de eve gelebildim , bacaklarım hala ağrıyor - saha içinde idim- ama değerdi, Bono harika bir gösteri sundu, grubun enerjisine, performansına hayran oldum, helal olsun dedim. yıllarca hayal edip sonunda Bono ile ONE'ı söylemek ise paha biçilmez bir andı:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Nilaycım
    Sana da mutlu bayramlar diliyorum.Sevgiyle

    YanıtlaSil
  4. Judy Abbott
    Değdi ama di mi:)
    Bu arada konseri süpper anlatmışsın
    İyi bayramlar

    YanıtlaSil
  5. çekilen yorgunluğa değmiş...

    YanıtlaSil
  6. Bononun yaptığı Livaneli jesti kesinlikle süperdi!

    YanıtlaSil
  7. Modafobik
    hem de çooook süpperrrdi

    YanıtlaSil