29 Mart 2010 Pazartesi

Ahh Çorba

''Çorbaya hasret kalacaksın'' deseler inanmazdım:)
Sabah kalktığımda heryanım hala feci ağrıyor ve nefes alamıyordum(burun tıkanıklığından nefret ediyorum)

Büroyu arayıp gelemiyeceğimi bildirdim
_Aaa sesin çok kötü,iyimisin
_Hastayımmm

Ruhum anca gerçekten hastaysa işe gitmemezlik yaptığından(işten kaytarmadığı için madalya takıcaklar ya) 'iyimisin' diye sorulması bile dokunuyor tabi

Kısa bir kahvaltı(neyseki kahvatılıklar dolu da uğraşmaya gerek yok, mecalim de yok)ve ilaçlardan sonra 3 gündür en yakın arkadaşım yatağımla buluşma vakti.

_Zırrr zırrr
cebin calıyor, uyan ruhum.
efendim
şu dosyayı inceliyordum da vs. vs. anlayamadım,anlat ruhum işin ne sana dinlenme yok,telide kapatamazsın, varsayalım yokum,yurt dışındayım, öldüm ben ya yokummm.5 değil en fazla iki üç dak. incelemekle anlaşılacak dosya ve proje için hemen al cebi eline uyandır ruhum'u.
(Şu cep tel. ni kim icat ettiki...)

Neyse yeter bu kadar uyku kalk ruhum ama çok acıktım ben.Çorba istiyorummm.
_Zırrrrrrrrrrrrr
Sevgili arkadaşım arıyor,
_nsl oldun dünden beri,şu ilacı da al,bunu da iç, ihtiyacın var mı
_yok
Yalan söyledim, var.
şöyle sıcak bir sebze çorba içmek istiyorum,bol limonlu.ama yapıcak halim yok,ayakta duramıyorum.''Gel yap'' diyemedim tabi.''Gel'' desem koşarak gelir biliyorum, izinli evde bu hafta,ama ruhum en yakınından bile kendisi için asla bişiy isteyemez ki...
sevdiklerinin herşeyine koşmaya çalışan ruhum kendisi için bişiy istemez,isteyemez...

Al işte evde bir başına 'duygular tavan yapmış' :(
çorbaya da hasret...
cnm kuru bişiyler yemek te hiç istemiyor ama çaresiz.,bir tel.sipariş ver.
Kupkuru çorbasız bir yemek faslından sonra yine yatak,yine çalan telefonlar.Sadece arkadaşlarım dostlarım arasın, iş için aramayınnnnnnnn.......
bir tel. daha
_bilgisayarını açtık
_bravo size aferin
_bilmem şu dosya şu yazı nerde??
''yuhh''
diycem ama içimden geçirmekle kalıyorum.
Hem benim bilgisayarı açın, hem de bürodaki diğer arkadaşlarda da bulunabilecek şeyleri bana sorun...(kim sana düzenli ol dedi ki,al işte cezasını çek)

Ya ne gün bu böyle,
ben çorbaya hasret, iş arkadaşlarım bana(işlerime)hasret...

Neyse biraz daha uyu...5'i geçmiş kalk.Biraz daha iyisin.İş başa düştü,yap bakim çorbanı.
Gelin bakim sebzeler,ondan,bundan, şundan...biraz da şehriye...ohhh miss....
limonu da sıkıp içiyorum....ellerime sağlık...gün boyu sayıkladığım çorbam benim:))

Rahat nefes almak kadar güzel bişiy yok(damlamı çok seviyorum).nefes alabildiğimiz için bile şükretmeyi unutmasakk...
Yarın da gidemiycem gibi işe. bakalım rapor işini halletmem lazım

4 yorum:

  1. Afiyet olsun :)) şifa olur inşAllah..

    Sizsiz yapamıyo demekki arkdaşlarınız (:

    Keşke cep telinizi kapalı tutsaymışsınız:P ozaman kimse rahatsız edemezdi..

    En kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanız duasıyla..

    YanıtlaSil
  2. ah o çorba nasıl şifalıdır hasta iken. dünyanın en lezzetli yemeğidir. geçmiş olsun tekrarr

    YanıtlaSil
  3. Ah sevgili Masalcım
    Güzel dua için teşekkürler,bugün serumdan sonra çok şükür ki daha iyiyim.
    Arkadaşlarım beni mi seviyor işlerimi mi, orası şüpheli(gerçek arkadaşlarımdan bahsetmiyorum)
    Ayrıca öyle bir büro ki bizimki tel.ni kapatman bile zor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Komançi
    teşkkr ederim.
    Çorba dün benim için daha bir anlam kazandı:)Aramızda duygusal bir bağ oluştu çorbacımla:))

    YanıtlaSil