5 Mart 2010 Cuma

Günaydınlar....

Günaydın sevgili güncem;

Panjurları açmak için pencereleri bir açtım ki; bu ne soğuk, bu ne havadır böyle, kışa döndük birden:(
Ama bugün cumartesi,benim dışarı çıkmam lazım, tüm haftanın stresini atmam lazım...

Bahar geldi ya; açık hava ister ruhum, evde kalmak istemez,hele c.tesi aslaaa.

Bir de yarın sabah karşıda çok sevdiğimiz arkadaşlarımızla brunch planımız var, hem de şöyle boğaza nazır yapıcaz, nasıl olacaksa artık bu havada.İçerde mi oturcaz:(
Oysa ki 1 haftadır ben yarının hayalini kuruyordummm. Açık hava,deniz, manzara, kahvaltı...en sevdiğim şeyler...ama hava yarın da pek içaçıcı değil, şöyle bir ''okusss pokusss'' yapsam da yarın bahar olsa:))

Gazetelerime devam ediyim; çay da fokur fokur bu arada...
Canım sahanda sucuklu yumurta çekti,şöyle löp löp yumurtalarr,tereyağlı ; onu da yapsam:) ohhhhhh...Yanına da domates salatalık biber söğüş(organik, ama hoş organiklere de inancım yok ya), üzerine bol zeytinyağı ve kekik; of off oooooffffffff,gidiyorumm ben

Kaçtım ben sevgili güncem...
Herkese çok güzel keyifli bir haftasonu diliyorum.
Sevgiyle...

2 yorum:

  1. Sanada çok çok keyifli bir hafta sonu dilerim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Dalgaları Aşmak:))
    Umarım senin, benim ve herkes için güzel olur...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil