14 Mart 2010 Pazar

Melek Anne:)

Şükürler olsun ki şu pazar bitti.
Ne gündü ya.Evden hiç çıkmadığım,tüm günü temizlik ve kabusum ütüyle geçirdiğim facia bir gün...
Erkenden yürüyüşe çıkıp,öğleden sonraysa biraz alışveriş biraz mağaza dolaştıktan sonra,çok sevdiğim arkadaşım ve onun şeker mi şeker oğluşuyla geçirdiğim güzel cumartesi gününe inat bugün sıkıcı ve bomboştu.Bomboş diyorum çünkü sadece evle meşgul olup, hiç iki satır kitap bile okuyamadığım boş bir gündü...

Her neyse gelelim konuya;
Kabusum ve her pazar buluşmak zorunda kaldığım caanım(?)ütücümle muhabbetimiz esnasında kanalları şöyle bir zap'ladım. Hiçbişiy yoktu her zamanki gibi.(akşam 5 civarı)kanalın birinde ''benim annem bir melek'' isimli dizi vardı.Geçen sene bir iki bölümü şöyle bir izlemiştim Oya Başar ve oyuncular nedeniyle. Annem dediği ve melek'ten kastedilen ' ='kayınvalide'' daha doğrusu=
''kay-na-na'':)

Kadının ikinci oğlu evleniyor ve gelin eve geliyor,,
Her sabah sevgili kayınvalide;
_gelin yerleri sil,paspas yapma, sil diyorum sana
_gelin hergün 5'te ben çay içerim öğren
_gelin ben çayımı tek şekerli içerim
_gelin çayın yanına mutlaka bir dilim kek konacak
_gelin...........
_gelin...............
vs. vs.....
Gelin değil evine yardımcı almış kadın....(bu arada Oya Başar'ın oyunculuğu süper tabi)

Melek hem ne melek ama.Yahu arkadaşlar ''kaynana''dan melek olurmu merak ediyorum.Ve kaynanası melek olan varsa lütfen yazsın olur mu? Benim çevremde hiiiç yok da:)
Bazen düşünüyorum da bu kadar mı kötüler,hiç mi iyisi yok şu kayınvalidelerin,ya da gelinler kötü de o yüzden mi kaynanaların iyi yönlerini göremiyor ???

Ben şunu söylemek isterim ki;
samimiyet,dürüstlük ve iyiniyet çok ama çok önemli.
Ve bunu baştan hissetmeyince bir daha asla hissedemiyorsun.İki günlük dünyada nedir bu çekememezlik, huzursuzluk anlayamıyorum,anlamak ta istemiyorum...Çünkü sahtelikleri,sevgi maskelerinin altındaki sevgisizliği hissettikten sonra yapılanların hepsi boş ve anlamsız geliyor,çünkü gerçek değil,sahte...

Bu arada çok sevdiğim bir arkadaşımı(İzmir'de) andım diziyi izlerken.Kayınvalidesinin adı Melek.Arkadaşım da sevgili kayınvalideciğine anne diyemiyor,Ayşe teyze der gibi Melek anne diyor...Hem sevmiyor, ve de anlaşamıyor ama seslenirken Melek anne oluyor.Ondan her bahsettiğinde ben kopuyorum tabi:))Biricik arkadaşımın Melek Annesi:)

Şu dağın ardı meşe
Gün bata gölge düşe
Oğlumu benden ettin
Başına taşlar düşe.......
:))

Bu kadar dedikodu yeter dimi:)

Yarın yeni bir gün yeni bir hafta...
Umarım güzel bir hafta olur.Bahar tadında...
Sevgiyle...

Düş Sokağı Sakinlerinden;

2 yorum:

  1. ruhumcum kayınvalide lafını duyunca laf aramızda tek solukta okudum :P
    ooyyyy oyyyy
    die başlar gelinlerin cümleleri ama merak etme başlamıycam şimdi yoksa ona dair bir blog acmak lazım :P

    gelelim kabusa üüüttüü ayy nefret ediorum o utu dene icaddan ya ne var dı kırışık giyseydikk ole alışssaydık ama olurmu nese ortak bir kabus sanırım bu ütü selamlaaaarrrrr ...........:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Tubişimm
    Sanırım bir blog değil bloglar yetmez anlatmaya:)) ha ha haaaaaaaaaaa

    Ütü olayını çözmek için şu yüksek basınçlı olanlardan aldım bu sene,önceleri sevinmiştim,ama sonra yine kabus olmaya başladı:)) En nefret ettiğim iş ütüüüüüüüüü

    Sevgiler...

    YanıtlaSil