3 Mayıs 2010 Pazartesi

Haftaya başlarken

Güncecim bugün canım çok sıkkın, hiç nedensiz (aslında nedeni var ama yok:)) çok anlaşılır oldu di mi???

Pazartesi sendromu mu desem, haftasonundan kalma kırıklık mı desem, işe gelmeme isteği mi desem, vs. vs. vs... mi desem.. diyebilsem...

Bugün öğlen dışarı çıktım(aslında çok sevdiğim bir arkadaşımla çıkmak istedim biraz kafa dağıtırız diye, uygun değildi gelemedi), doğumgünü yaklaşan arkadaşımın hediyesini aldım, AVM'de aylak aylak gezdim şu güzelim havada:(
Tek başıma yemek yemek te içimden gelmedi bugün, büroya dönünce buraya bişiyler söyledim.

Bu ara hiç alışveriş modunda değilim, haftasonu da hediye için epeyce dolaştım ama hayret edici bir durumdur ki!!! hiç kendim için bişiyler bakma ya da alma isteğim olmadı, hatta birara bakınmaktan sıkıldım bile...Hiç hayra alamet bir durum değil doğrusu; neden acaba?? depresif bir durum mu var yoksa, kendime şaşıyorum son zamanlarda,alışveriş yapma isteğim yok!! bu normal bir durum değil, ruhum iyi değil galiba :)

Haftanın devamı güzel olur umarım...

Şiir tadında...

Bulutsuzluk Özlemi

2 yorum: