7 Mayıs 2010 Cuma

yaz geldi

Ne sıcak vardı bu öğlen..
Küçük bir işim vardı halledip, sonrada yürüyüş yapayım istedim ama yolun yarısından döndüm.

Daha dün akşam annemle tel. da konuşurken; annem
_İzmir çok sıcak, artık yazlıklarla dolaşıyoruz, araçlarda klimasız durulmuyor, yaz geldi
derken, ben
_İst.a hala yaz gelmedi, ceketsiz çıkmıyoruz
dedim
nazarım mı değdi yoksa şom ağızlı mıyım nedir:)) , öğlen sıcaktan yürüyemedim ve erken döndüm..

dönerken de komşu fırının güzelim sandviçlerinden, kurabiyelerinden ve buz gibi limonatasından aldım(reklam gibi oldu ama neyse)
bu ara komşu fırına takmış durumdayım, işyerimizde öğlen yemeğinde tavuk vardı, dün de yediğimden hiç cnm çekmedi, komşu fırın imdadıma yetişti..

hem hafif hem leziz:))
sandviç ve kurabiyeleri tavsiye ederim..
ama limonatasını beğenmedim, duyurulur:(

4 yorum:

  1. valla ben yazı getirdim...

    şu an önümde komşu fırından alınmış, kurabiyeler var:)) çok güzel şeyler yapıyor...

    YanıtlaSil
  2. Stuven
    Ben de haftasonu yazlık olayını tamamlıycam artık
    Afiyet olsun:))

    YanıtlaSil
  3. zaten şu komşu fırın insanı dinden imandan çıkarıyo.diyette hikaye oldu:)bu arada merhaba:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba hoşgeldin Serpil:)
    O güzelim kurabiyeleri görünce diyet mi kalır:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil