11 Haziran 2010 Cuma

Şiir tadında bir haftasonu olsun...














nazım sevenlere..
herkese.......

KEREM GİBİ

Hava kurşun gibi ağır! !
Bağır
bağır
bağır
bağırıyorum.
Koşun
kurşun
eritmeğe
çağırıyorum...

O diyor ki bana:
— Sen kendi sesinle kül olursun ey!
Kerem
gibi
yana
yana...

«Deeeert
çok,
hemdert
yok»
Yüreklerin
kulakları
sağır...
Hava kurşun gibi ağır...

Ben diyorum ki ona:
— Kül olayım
Kerem
gibi
yana
yana.
Ben yanmasam
sen yanmasan
biz yanmasak,
nasıl
çıkar
karanlıklar
aydınlığa..

Hava toprak gibi gebe.
Hava kurşun gibi ağır.
Bağır
bağır
bağır
bağırıyorum.
Koşun
kurşun
eritmeğe
çağırıyorum..
N.Hikmet

şiir tadında bir haftasonumuz olsun...

(not:kendi sesinden dinlemenizi tavsiye derim, muhteşemmmmm)

8 yorum:

  1. Ben yanmasam sen yanmasan biz yanmasak,nasıl
    çıkar karanlıklar aydınlığa.

    teşekkür ederim ruhumm yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şiir gerçekten..Dileğine katılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. muyurt
    aydınlık güzel bir haftasonumuz olsun :)

    YanıtlaSil
  4. cemden
    misafirlerinle güzel bir akşam ve haftasonun olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Çok yaşa e mi? Bana hediye ettiğini varsaydım, mutlu oldum, sevgiler, öperim...

    YanıtlaSil
  6. senin gibi Nazımsevere hediye zaten Sazancım:)
    sevgiler ve selamlar benden ve İst.dan sana gelsin

    YanıtlaSil
  7. Hafta sonu bitmek üzere..

    Umarım bu haftanız çok güzel ve keyifli geçer :))

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Masal
    Senin haftan da çok mutlu ve güzel olsun:)

    YanıtlaSil