5 Haziran 2010 Cumartesi

haftasonu devam ederken..

bir haftasonunda iki düğün ruhuma fazla geldi.Zaten düğün sevmeyen ben iki tane düğüne gitmek durumunda kaldım.

Dün gece, sevdiğim arkadaşlarımla olduğum ve müthiş boğaz manzaralı sıkılmadığım bir düğündü.
Ama bu geceki hiç gitmek istemediğim(çünkü hayatımız akıp giderken hiç görüşmediğim ve karşılaşmalar dışında hiç görüşmeyeceğim insanlar - kayınvalidemin arkadaşının torunu), sadece bizim düğüne geldikleri için iade-i ziyeret misali gitmek zorunda olduğum zaruri bir düğündü..

böyle zorunluluklar hiç ruhuma göre değil ama..

çok mecbur kalmadığı sürece düğüne gitmeyen ruhum düğünlerde farklı insan figürlerini seyre dalarak sıkılmaktan kurtuluyor...insanlar oynarken dans ederken nasıl farklı tablolar çiziyor, o esnada kocişkonun kulağına 'kesin bu kadın şöyledir, ya da bu adam gerçek hayatta böyledir de burda bundan böyle döktürüyor' gibi komik senaryolar üretip fısıldıyorum, böylece biraz hayal biraz senaryo, yemek, oynayanlara kikirdeme,eee biraz da müzik derken düğün bitmeden hoooop kaçan biz:)

ÇOK ÖNEMLİ:)
Bu arada laf aramızda eşim duymasın,sonra havalara girer falan:)
(neymiş; erkekleri asla havaya sokmamak lazımmış:))
bu hafta kocişkoyu çok takdir ettim:) çünkü benim için manevi değeri olan çok özel bişiy yaptı:))

hafasonu devam ederken, ruhum şu an okan izliyor..
yarın sabah arkadaşlarla güzel bir brunch:) ama sonrasında feci bir ütü olayı beklemede:(

4 yorum:

  1. Düğün sezonunun açılmasını şiddetle kınayan ben, bu akşam için kolaylıklar diliyorum ve şu fısıldama senaryoları, deneyeceğim, işe yarayacağı kesin :) Sevgiler ve iyi eğlenceler...

    YanıtlaSil
  2. ikinci düğün de dün geceydi ve yemek muhabbet derken geçti neyse(bu arada orda da manzara güzeldi, senaryolar dışında adaları izleyip hayallere daldık zaman zaman:)
    bunu da atlattık:))

    YanıtlaSil
  3. bir kadın bir erkekte vardıya birini çekiştiriyordu kızın halası çıkıyordu falan neyseki sen kocanın kulağına fısıldıyorsun :))

    YanıtlaSil
  4. Neyse ki düğün akraba ya da arkadaş düğünü olmadığı için çekiştirmek daha kolay oldu Syhn:))

    YanıtlaSil