2 Haziran 2010 Çarşamba

Meyve Çiçekleri :)



eşinize, dostunuza, arkadaşınıza, tüm sevdiklerinize özel yenilebilir meyve çiçekleri.
sağlıklı, güvenilir(arkadaşımdan biliyorum,Türkiye'deki ilk şubelerdendir), özel günleriniz için lezzetli, muhteşem meyve sepetleri...


yemeye kıyamayacağınız cinsten:))

arkadaşımız ilk kez 2 sene önce eşimin doğumgününde gönderdiğinde, arkadaşlarla evdeydik ve bir süre izleyerek yemeğe başlayamadık, uzun uzun fotoğraflarını çektik, kim başlasa diye herkes birbirine baktı ama sonunda o muhteşem görünen meyvelere daha fazla dayanamayıp yenik düştük ve adeta saldırmıştık:))

5 dakikada meyveleri götürdük ve ortada sadece saplardan oluşan komik bir manzara kalmıştı:)


Daha sonra doğumgünü olan, işe yeni başlayan, bebeği olan arkadaşlarımıza bu güzelim meyve sepetlerinden göndermeye başladım..

şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar..çok leziz,sağlıklı, muhteşem görünen, zevkli ve farklı bir hediye:)
özel günlerde ise masada çok hoş görünüyor..


http://www.fruitandthecity.com/

6 yorum:

  1. bana gelse pek sevinirdim ama yemeye nasıl kıyardım :D
    sanırım solmasındansa benim yemem daha hayırlı olur :)

    YanıtlaSil
  2. Syhn
    en kısa zamanda sana da gelsin:)

    yemeye kıyamıyor insan ama özellikle çikolatalı çilekler muhteşemmmmlerrrrrrrr:))

    YanıtlaSil
  3. duygusal bir bağ kurmadan tüketmek lazım bunları :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş bunlar , bayıldım ya...hatta çiçeklerden daha çok makbule geçer(en azından benim için)

    YanıtlaSil
  5. Junon, çok arkadaşıma gönderdim ve çok beğenildi..
    ama biliyor musun bana hiç gelmedi:(

    YanıtlaSil