25 Haziran 2010 Cuma

ruhum mutlu:)















ruhum ana kucağında, mutlu huzurlu.....

akşama kadar keyfini çıkarmam lazım, yoksa kocişko gelince kıskanabilir:))

bu arada bizimkiler yaptığım etli dolmayı çok beğendi.annem ve ablam iyi aşçı babamsa lezzete önem verdiğinden, beğenmeleri demek sınıfı geçtik demek:))
genelde beraber yapardık ama bu sefer annem diğer yemeklerle ilgilenirken dolmayı kendim yaptım, annecimi ilk günden çok yormak istemedim..

babişkoyu bu hafta burda kalmaları konusunda ikna edebilirsem(çabalarım başladı bu arada:), zaten hafta boyunca annecim mutfaktan çıkmayacak biliyorum..ve ruhum işten dönünce anneciğinin nefis yemeklerini yiyecek, eski günlerdeki gibi:))

yağmur,
evde(iş yok),
canlarımla,
yemek sonrası çay keyfi...
daha ne olsun:))

herkese kucak dolusu sevgilerrrrrr

6 yorum:

  1. ben yazının etli dolma kısmında kaldııım.dimek çok güzeldi he:(

    YanıtlaSil
  2. Serpilcim
    dolmaya beklerim:))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ruhumm eminim çok lezzetlidir :) güzel günlerin hiç bitmesin inşalah ;)

    YanıtlaSil
  4. amin loveme
    senin de inş:)

    YanıtlaSil
  5. Önce afiyet şeker olsun sonra ise mutluluğun daim olsun, ev iş sıkıntısı içinde ihmal edersem beni bağışla e mi?

    Sevgilerimle, kocaman öperim...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Sazancım böyle sıcak ve içten sözlere ne denir ki..
    cnm ya;
    yeni hayatın işin evin herşey gönlünce ve çooook güzel olsun..
    hayat sana layık olduğun tüm güzellikleri versin:))

    YanıtlaSil