6 Haziran 2010 Pazar

Yağmurla günaydın..

Günaydınlarrrr

Yağmur ve yeni bir hafta..

Hiç çalışmak istemeyen ve iki saate yakındır da çalışmaya başlayamayan ruhum..

Şöyle denizi görebileceğim biryerlere gidip, denize düşen yağmur damlalarını izlerken kahvemi yudumlamak istiyorum..
fonda güzel bir müzik,yanımda sevdiğim bir arkadaşım..
ama bir süre hiç konuşmadan oturmak
sadece denizi
yağmuru izlemek..
istiyorum.

sonra
sıcak samimi bir sohbet...


Yağmur Kaçağı

Elimden tut yoksa düşeceğim,
Yoksa bir bir yıldızlar düşecek.
Eğer şairsem beni tanırsan,
Yağmurdan korktuğumu bilirsen.
Gözlerim aklına gelirse,
Elimden tut yoksa düşeceğim.
Yağmur götürecek yoksa beni.

Geceleri bir çarpıntı duyarsan,
Telaş telaş yağmurdan kaçıyorum.
Sarayburnu'ndan geçiyorum,
Akşamsa eylülse ıslanmışsam.
Beni görsen belki anlayamazsın,
İçlenir gizli gizli ağlarsın.
Eğer ben yalnızsam yanılmışsam,
Elimden tut yoksa düşeceğim.
Yağmur götürecek yoksa beni.

A.İLHAN


Yağmur kadar güzel bir hafta olsun...

7 yorum:

  1. Ruhum, ben gelebilir miyim seninle? Söz ilk başta konuşmayacağım, sonrada sıcak sıcak sohbet ederiz. Kahveler senden :) Hı?

    YanıtlaSil
  2. Hadi öyleyse hemen gel:))
    Ben kahveleri söylüyorum..
    yanında da minik lokum olsun:)

    YanıtlaSil
  3. ben sevmiyorum yağmuru :) hep aydınlık olsa havaa.evet yine bir atilla ilhan ve gene bir mutluluk teşekkür ederim yüreğine :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler:)
    yağmuru sevmiyorsun madem, sana güneş gibi parlak aydınlık bir hafta diliyorum..
    A.İlhancıyız:))

    YanıtlaSil
  5. Bende sohbet ve kahvenin yanında bir parça kek isterim...

    YanıtlaSil
  6. ok.dir :)
    ben varım, istediğin kek olsun cemdencim:))

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar ya
    yazıyı bu sabah yazdım tarihte sorun var, dünün tarihini atmış
    çok enteresan, düzeltmeye çalıştım ama olmuyor:(

    YanıtlaSil