7 Haziran 2010 Pazartesi

yemek yapmak 'out'

..........
ya ben sanırım artık hergün(günlük taze yaparım çünkü) yemek yapmaktan sıkılmışım..hatta 'sanırım' fazla oldu,direkt sıkıldım desem yanlış olmaz:)

bu akşam koştur koştur yemek yaptım(kardeşim de bizdeydi) ana yemek, pilav, zeytinyağlı derken 18:00'da yapmaya başladım,20:00'de masadan kalktık ve kendi kendime dedim ki, 'uğraş, hazırla ve iki dak.da ye bitsin,tüm uğraş bunun için mi ya, şu 2 dak.lık yemek için mi?' yemeyi özellikle de keyifle yemeyi seven ruhum bu akşam 'şöyle tabletler olsa, içip karnımızı doyursak,içinde her türlü vitamin,protein,karbonhidrat vs. olsa' diye düşünmekten kendini alamadı:))

böyle düşünmeye başladıysam şu yemek yapma işinden ciddi sıkılmışım demek, di mi???

şu gerçek var ki, evliliğin ilk yıllarında daha bir hevesle yaparken, yıllar geçtikçe yemek yapma olayından bıkma durumları olabiliyormuş maalsef:)) daha pratiğe kolaya kaçıyorsun..ben işten eve gelince sarmalar sardığımı bilirim, şimdiyse nerdeeeee..
geniş zamanda ya da haftasonu evdeysek ancak uğraştıran yemekleri yapıyorum..

artık yoruldum mu, yoksa yaşla mı alakalı acaba:)
gerçi pek bi yaş problemimiz de yok ama...
30'lu yaşlar en güzel yaşlarmış derler..
kim demiş:)
ruhum demiş:)

.........

bu arada bugün daha önce beraber çalıştığımız çok sevdiğim bir arkadaşım öğlene doğru aradı,'5 dak. sonra ordayım, yemek yiyelim' dedi. sevdiğim arkadaşlarımın böyle sıcak-içten emrivakilerini seviyorum (bir sene öncesine kadar aynı büroyu paylaşırdık).
arada bir gelir, yemeğe kaçar, laflarız...bu arada bebeği oldu, üç haftalık çok şeker bir kız babası artık benim arkadaşım:)
yemek sonrası fincanda pişen nefis türk kahvesi...


Şebnem Ferah

8 yorum:

  1. yemek yapmak benim için hep "out" oldu...o yüzden bu durum hiç yabancı değil bana...zorunluluktan yapıyorum mecburen:)

    YanıtlaSil
  2. :) umarım ben yemek yapmakan sıkılmam.çok erken yaşta basladım ama hala çok seviyorum:)
    arkadasınıda tebrik ederim ruhumm mutluu sağlıklı bir ömür dilerim küçük hanımaa.
    güzel bir gün diliyorumm.sevgilerimlee.

    YanıtlaSil
  3. Ruhumcum, o haplardan ben de istiyorum. Yaşla alakalı olduğu kısmına inanmamakla beraber bunun günümüz için çokça yorucu olduğunun farkındayım. Yemek yapmayı çok seven ben, bu ara yine dadandım hazır yemeğe, sorularıma daha ne kadar gülümseyerek cevap verilir bilmiyorum ama. - bu akşam kahvaltı yapalım mı? - istersen pizza söyleyip, en şahanesinden film izleyelim. - bu akşam şu yeni açılan balık lokantasını denesek... Şimdilik idare ediyorum, darısı yarınlara... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Junon evlendikten sonra yapmaya başladım,severek te yapıyordum ama artık 'out' olma yolunda:))

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım adına teşekkürler myurtcum...
    yemek yapmak umarım senin için asla 'out' olamz:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hiç sevmiyorum bende yemek yapma zorunluluğunu, yemesi en zevkli kısmı :))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili sazancım
    şu haplardan bi bulsam hemen sana da göndericem mutlaka..
    pizza olayı benim de kurtarıcım(ama incecik olan:))
    bizim de balıkçımız var yaşasınnn:))
    ama böyle giderse çok yakında evde isyan çıkabilir mi acaba diyorum:)))))))))))

    YanıtlaSil